|
Kære alle
Sommerferien er lige rundt om hjørnet, og selvom det betyder en pause fra projektet for mange af os, kan der stadig ske ting og sager de kommende måneder.
I slutningen af maj offentliggjorde vi det første store udbud for deletape 1 mellem Knabstrup og Tornved. Det betyder, at vi nu venter på tilbud fra interesserede entreprenører, der gerne vil stå for at udbygge den første strækning på ca. 8 km. Der er frist for at afgive tilbud i slutningen af august, og så forventer vi, at den vindende entreprenør kan begynde arbejdet i løbet af efteråret.
På strækningen mellem Tømmerup og Svebølle er der ekspropriationsforretninger i august og september, men vi forventer først, at anlægsarbejdet begynder i starten af det nye år. Der er dog stor fremgang ved krydset i Tømmerup. Det kan I læse mere om nedenfor.
På projektteamets vegne vil jeg gerne ønske jer alle en god sommer.
Venlig hilsen
Christian Tolderlund
Projektchef
|